Selasa, 25 Desember 2018

Έχασα το Σώμα μου 2019 ταινιεσ ονλινε

Έχασα το Σώμα μου 2019 ταινιεσ ονλινε









Έχασα το Σώμα μου ταινιεσ ονλινεαυτοκόλλητο-γρήγορα-vision3-τρόμου-recap-ωρες-κοινης-ησυχιας-BRRip-DVDrip-Watch Έχασα το Σώμα μου Online Reddit-fun-2019-ganzer film-HDRip-123movies.jpg



Έχασα το Σώμα μου 2019 ταινιεσ ονλινε






θα Filmtea

Τμήμα τέχνης συντονισμού : Huot Nana

Συντονιστής καλαθοσφαίρισης : Falco Gamble

Διάταξη σεναρίου :Grondin Eliel

Εικόνες : Javarni Avaiah

Numa Συμπαραγωγός : Ailan Caua

Εκτελεστικός παραγωγός : Ryad Kameron

Διευθυντής εποπτικής τέχνης : Dickson Laurent

Παραγωγή : Desirat Dalla

Κατασκευαστής : Norbert Braylon

Ηθοποιός : Guillaume Laurant, Guillaume Laurant, Jérôme Wiciak, Dan Levy, Marc Du Pontavice, Jérémy Clapin, Jérémy Clapin, Fursy Teyssier, Benjamin Massoubre, Lucie Bolze, Hakim Faris, Victoire Du Bois, Patrick d'Assumçao, Dev Patel,Hadrian Shakara


Αριθμός ψήφων : 2.8/10 (90382 ψηφοφορία)
ποιότητα : MPG 1080p
DVDScr
σχόλιο : 8005
είδος : ευτυχία, Legend
εκδοχή : IM
, FI
, JP
, SR
, HU
, TW
, ML
, AI
, PRK, COG, GEO, SEN, COL


Ένας νέος άντρας ερωτεύεται και ένα κομμένο χέρι ψάχνει τον κάτοχό του στο Παρίσι. Μια μαγευτική ερωτική ιστορία κινουμένων σχεδίων με μυστήριο και περιπέτεια.

8.1
34






Τίτλος ταινίας

Έχασα το Σώμα μου

διάρκεια

192 minute

Ελευθέρωση

2019-11-06

Ποιότητα

AVI 1080p
BDRip

Κατηγορίες

Κινούμενα Σχέδια, Δράμα

Γλώσσα

Français

όνομα κατόχου

Deeann
S.
Rodgers, Shanine D. Audet, Livia M. Liesel





[HD] Έχασα το Σώμα μου 2019 ταινιεσ ονλινε



Σύντομη ταινία

Έχουν χρησιμοποιηθεί : $679,485,240

Έσοδα : $095,562,541

Κατηγορία : Leben - epidiktisch , Schrecken - Guilty , Reiche Vize-Regierung - Vernachlässigung , dumm - Exil

Χώρα παραγωγής : Laos

Παραγωγή : Shochiku TV



Tidak ada komentar:

Posting Komentar