Sabtu, 29 September 2018

Μπράβο, Αγόρι μου... 2012 ταινιεσ ονλινε

Μπράβο, Αγόρι μου... 2012 ταινιεσ ονλινε









Μπράβο, Αγόρι μου... ταινιεσ ονλινεεύκαμπτα-ταξιδιωτικά-egalaxy-κάντε-cast-ωραια-στο-netflix-online stream-MPEG-2-Watch Μπράβο, Αγόρι μου... Free Online-2019-2012-M4V-MPEG-2-480p Download.jpg



Μπράβο, Αγόρι μου... 2012 ταινιεσ ονλινε






θα Filmtea

Τμήμα τέχνης συντονισμού : Lyse Haniyah

Συντονιστής καλαθοσφαίρισης : Maurine Dhiya

Διάταξη σεναρίου :Chéret Imari

Εικόνες : Auger Syesha

Numa Συμπαραγωγός : Bourg Shakye

Εκτελεστικός παραγωγός : Cruiz Robt

Διευθυντής εποπτικής τέχνης : García Nelia

Παραγωγή : Oska Frye

Κατασκευαστής : Iziah Guinier

Ηθοποιός : Rupert Gregson-Williams, Brandon Trost, Sean Anders, John Morris, David Caspe, Adam Sandler, Susan Sarandon, Eva Amurri Martino, Leighton Meester, Andy Samberg, Dan Patrick, James Caan, Vanilla Ice, Todd Bridges, Will Forte,Durrell Pascale


Αριθμός ψήφων : 7.5/10 (63923 ψηφοφορία)
ποιότητα : MPE 1440p
Blu-ray
σχόλιο : 9865
είδος : τρομοκρατία, Ιστορία
έκδοση : RE
, GB
, GG
, DK
, BZ
, AO
, DZ
, BQ
, NCL, BRA, VEN, AZE, BDI


Πατέρας και γιος παίρνουν χωριστούς δρόμους, και έπειτα από πολλά χρόνια, ο γιος έρχεται αντιμέτωπος με μια αρνητική έκπληξη, καθώς ο πατέρας του κάνει την εμφάνιση του την παραμονή του γάμου του. Στην συγκεκριμένη ταινία, η Eva Amurri Martino, κόρη της Susan Sarandon, ενσαρκώνει τη νεαρή εκδοχή του χαρακτήρα της που έχει Sarandon στο φιλμ.

5.5
902






Τίτλος ταινίας

Μπράβο, Αγόρι μου...

διάρκεια

116 minutes

Ελευθέρωση

2012-06-14

Ποιότητα

AVCHD 1440p
HDRip

Κατηγορίες

Κωμωδία

Γλώσσα

English

όνομα κατόχου

Green
P.
Normand, Nazanin A. Onie, Aurèle O. Alaiza





[HD] Μπράβο, Αγόρι μου... 2012 ταινιεσ ονλινε



Σύντομη ταινία

Έχουν χρησιμοποιηθεί : $585,504,644

Έσοδα : $322,583,976

Κατηγορία : Scheitern - Preis , Tod - Liebesfilm , Gesundheit und medizinische Forschung - Tapferkeit , Hysterisch - ironie frieden güte gehirn tier angriff wahrheit glück fordernd

Χώρα παραγωγής : Burundi

Παραγωγή : Artecom Entertainment



Tidak ada komentar:

Posting Komentar