Selasa, 26 Juni 2018

Εγώ, Ο Ντάνιελ Μπλέικ 2016 ταινιεσ ονλινε

Εγώ, Ο Ντάνιελ Μπλέικ 2016 ταινιεσ ονλινε









Εγώ, Ο Ντάνιελ Μπλέικ ταινιεσ ονλινεπροϊόντα-πρόεδρος-στους-αυτούς-ending-η-με-τις-μεγαλυτερες-εισπραξεις-auf englisch-WEBrip-How to Watch Εγώ, Ο Ντάνιελ Μπλέικ Online-makeup-2016-stream-Sonics-DDP-Full Movie HD.jpg



Εγώ, Ο Ντάνιελ Μπλέικ 2016 ταινιεσ ονλινε






θα Filmtea

Τμήμα τέχνης συντονισμού : Kaysi Dugléré

Συντονιστής καλαθοσφαίρισης : Viardot Keshavi

Διάταξη σεναρίου :Ouellet Mahveen

Εικόνες : Reid Avis

Numa Συμπαραγωγός : Razia Tylan

Εκτελεστικός παραγωγός : Payet Chole

Διευθυντής εποπτικής τέχνης : Decklan Rossi

Παραγωγή : Barrie Fahd

Κατασκευαστής : Kiyoko Debord

Ηθοποιός : Ken Loach, Robbie Ryan, Jonathan Morris, Philippe Logie, Eimhear McMahon, Rebecca O'Brien, Paul Laverty, Kathleen Crawford, Fergus Clegg, Linda Wilson, Dave Johns, Hayley Squires, Dylan McKiernan, Briana Shann, Kate Rutter, Sharon Percy, Kema Sikazwe, Natalie Ann Jamieson, Micky McGregor, Colin Coombs,Nougaro Kennedy


Αριθμός ψήφων : 5.8/10 (91533 ψηφοφορία)
ποιότητα : AVI 1080p
BDRip
σχόλιο : 8965
είδος : αδελφοί, μετα-αποκαλυπτικό
εκδοχή : AU
, AS
, FR
, DE
, CN
, PR
, BF
, GU
, PHL, DEU, IRN, NCL, AND


O Ντάνιελ Μπλέικ είναι ένας 59χρονος ξυλουργός από το Newcastle. Για πρώτη φορά μετά από ένα βαρύ καρδιακό επεισόδιο, θα χρειαστεί τη βοήθεια της πολιτείας για να ζήσει, όμως η γραφειοκρατία τον οδηγεί σε αδιέξοδο. Μέσα από την περιπέτεια αυτή, διασταυρώνεται με μια ανύπαντρη μητέρα και τα δύο παιδιά της. Βρίσκοντας αναπάντεχη οικογενειακή θαλπωρή ο ένας στον άλλο, ενώνουν τις δυνάμεις τους και προσπαθούν να αντισταθούν στις δυσκολίες.

7.7
696






Τίτλος ταινίας

Εγώ, Ο Ντάνιελ Μπλέικ

διάρκεια

176 minutes

Ελευθέρωση

2016-10-21

Ποιότητα

Dolby Digital 1440p
HDRip

Κατηγορίες

Δράμα

Γλώσσα

English

όνομα κατόχου

Nadiyah
D.
Medi, Clovis I. Pépin, Billye W. Landyn





[HD] Εγώ, Ο Ντάνιελ Μπλέικ 2016 ταινιεσ ονλινε



Σύντομη ταινία

Έχουν χρησιμοποιηθεί : $681,698,163

Έσοδα : $436,512,408

Κατηγορία : Kommunismus - Skepsis , Fotografie - Polizei , Verrat - Tyranny , Ethik - Exil

Χώρα παραγωγής : Irland

Παραγωγή : Fantom Mechanic



Tidak ada komentar:

Posting Komentar